wnetrza pokoju dla dziewczyny

wnetrza pokoju dla dziewczyny To był tańszy sposób wprowadzania bankowości detalicznej. Okazało się przydatne w czasie kryzysu gotówki, ponieważ Meikles 2003 z jego ogromnych zasobów pieniężnych w ramach swoich jednostek biznesowych wspomaganego Brytania Banku, a tym samym łagodząc ją z kryzysu płynności. Sojusz poruszył także reputację i wiarygodność Kingdom Banku i stworzył okazję do Królestwa finansować klientów Meikles Afryki poprzez wspólną własnością Meikles Financial Services. Królestwo przekazało fundusze dla wszystkich dzierżawę i najem zakupów od podmiotów zależnych Meikles ‚, a tym samym zwiększenie sprzedaży dla Meikles jednocześnie zapewniając łatwe możliwości kredytowania dla Królestwa. Meikles udało relacji z klientem.

Meikles Afryce jako strategiczny akcjonariusz zapewniało Królestwo sukcesu, kiedy dokapitalizowanie było konieczne i zwiększyło Królestwa wizerunek marki. Ta relacja strategiczna stworzył potężne synergii dla obopólnych korzyści.

Bankowość komercyjna

Wykorzystania możliwości wynikających ze strategicznych relacji z Meikles Afryce Brytania zadebiutował w bankowości detalicznej w styczniu 2001 roku z oddziałami w sklepie przy wysokich Glen i Chitungwiza TM supermarketach. Celem było przede wszystkim na rynek masowy. Ten jechał na silną markę Brytania stworzyła pośrednictwem funduszy powierniczych. W sklepie bankowych oferowanych niskie kanałów dystrybucji kosztów przy minimalnych nakładach inwestycyjnych w cegły i zaprawy. Pod koniec 2001 roku, trzynaście oddziałów działały w całym kraju. Nastąpiło to w wyniku celowego strategię agresywną roll-out oddziałów z dwóch flagowych oddziałów ĂŻEURÂĂŻEUR jeden w Bulawayo i innych w Harare. Był ogromny nacisk na strategię IT napędzany o znaczącej cross-selling pomiędzy bankiem komercyjnym i innych sbus.

Została ona jednak dalej odkrył, że istnieje rynek dla ekskluzywnych klientów, a co za tym idzie placówek bankowych Korony zostały utworzone w celu dywersyfikacji rynku docelowego.
Artykuł dzięki: